notification-announcements

Duyurular

 

Hibrit Çalışmada Motivasyon ve Verimlilik

29.09.2021

Pandemiyle birlikte hayatımıza giren uzaktan ve hibrit çalışma uygulamaları birçok avantajın yanı sıra özellikle çalışan motivasyonu ve verimliliği açısından birtakım zorlukları da beraberinde getiriyor. Peki işverenler ve yöneticiler çalışanların motivasyonunu ve verimliliğini yükseltmek için hangi yöntemlere başvuruyor?

Şirket içinde etkili iletişim, iş- özel hayat dengesinin korunmasına yönelik esneklik ve hoşgörü ortamı, kurum kültürünün yeni koşullara uyarlanması ve çalışan yan haklarının devamlılığı bu dönemde en çok dikkat edilmesi gereken konuların başında geliyor. Çalışanları mutlu eden kurumsal hediye çözümleri ise ofis buluşmalarının ve kurum içi etkinliklerin eskisi kadar sık düzenlenmediği bu dönemde şirketteki etkileşimi artırmak için başvurulan yöntemlerin başında geliyor.

Hediye çeki veya hediye kartı olarak görmeye alışık olduğumuz kurumsal hediye çözümlerinin kullanım alanlarını şöyle sıralayabiliriz;

  • Doğum günü, evlilik gibi özel gün kutlamaları
  • Satış motivasyonu
  • Yılbaşı hediyeleri
  • Kıdem ödülleri
  • Ramazan ve Kurban Bayramı hediyeleri
  • Çalışan yardımı uygulamaları

Peki çalışanların motivasyonunu yükselten en iyi kurumsal hediye çözümlerinin özellikleri nelerdir? Hem çalışalar için hem de firmalar için avantajlı bir kurumsal hediye çözümü nasıl olmalı?

  • Şirketlerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir olmalı.
  • Çalışanların yaşına, cinsiyetine, medeni durumuna ve yaşam tarzına yönelik farklılık gösteren tüm ihtiyaçlarına yanıt vermeli.
  • İster KOBİ olsun ister yüzlerce çalışanı olsun her ölçekten şirkete çözüm sunabilmeli.
  • Muhasebesel süreçlerde tek fatura ile işlem kolaylığı ve yüzde 45'e varan vergi avantajı gibi fırsatlar sunmalı.
  • Kurumların itibarlarını destekleyecek marka iş birlikleri sunmalı.
  • Giyimden gıdaya, anne-bebek ürünlerinden ev eşyası ve elektroniğe kadar çok farklı kategorilerde geçerli olmalı.
  • Online alışverişlerde kullanılabilmeli.
  • Dijital kodla veya mobil uygulamayla karekod okutarak ödeme gibi alternatifler sunmalı.
  • Kurumlara maliyet avantajı ve operasyonel kolaylık sağlamalı.
  • Son kullanıcılar için pratik ve konforlu olmalı.
  • Yaygın üye ödeme ağına sahip olmalı.

Kısacası çalışan motivasyonunu ve verimliliğini artıracak yeni nesil bir kurumsal hediye çözümünün kurumlara maliyet avantajı ve operasyonel kolaylık, çalışanlara ise pratik ve konforlu bir deneyim sunması gerekiyor.

Şirketlerin çalışanlarına bağlı giderlerinin yönetiminde akıllı çözümleriyle hizmet veren Multinet Up’ın 2014’te hayata geçirdiği Türkiye’nin ilk kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı MultiGift, gerek dijital kullanım alternatifleriyle gerekse ülke genelinde 20 bin ödeme noktasından oluşan yaygın üye iş yeri ağıyla kurumsal hediye çözümleri sektörünün en bilinen ve en çok tercih edilen ürünlerinden biri olarak fark yaratıyor.

Şirketlere çalışan bağlılığını artırma ve işveren markası alanında öne çıkma fırsatı sunan MultiGift hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

https://multinet.com.tr/multigift-hediye-karti

 

Kaynak: https://www.kariyer.net/ik-blog/is-yerinde-guveni-kaybetmemeniz-icin-4-oneri/