Passnet

Skip Navigation LinksMultinetÜrünlerimizPassnet

​Kurumların personel giriş-çıkışlarını akıllı kart teknolojisini kullanarak gerçekleştirmesine imkan tanıyan bir personel takip sistemidir.

Passnet sistemi, kurum çalışanlarının şirkete giriş-çıkış ve mesai kontrolünün takibini sağlayarak bu konuda kontrol ve raporlama imkanı sunar. Uygulanan sistem sayesinde mesai saatleri ve ilgili bölümlere giriş yetkilerinin kesin çizgilerle belirlenmesi sağlanır. Bu hizmetimizden tüm Kurumsal Multinet kart kullanıcısı işletmeler, mevcut kartları kullanabilirler.

Sağladığı Avantajlar

  • Çalışanların günlük giriş-çıkış takibi yapılır.
  • Kurumun kapı geçiş güvenliği sağlanır.
  • Kişiler bölümler ve vardiyalar bazında tanımlanabilir, böylece, personelin hangi zaman aralığı içinde hangi kapıları kullanabileceği ve/veya kullanamayacağı belirlenir.
  • Yapılan tüm giriş-çıkış işlemleri bilgisayar ortamına kaydedilerek denetlenir ve kurum tarafından istenilen zaman aralığında raporlanır.
  • Günlük raporlar tanımlanan e-posta adreslerine gönderilir.
  • Şirketlerin bölge temsilcilikleri ve yurtdışı ofislerinde çalışan personel kontrolünde de kullanılabilir.
  • Dilerseniz kurumuna özel olarak tasarlanmış fotoğraflı kartlarla hem tüm kurumsal harcamalarınızı çözümlendirebilir hem de çalışanlarınızın aidiyet duygusunun gelişmesine yardımcı olabilirsiniz.

Müşteri Olmak İstiyorum